دستگاه چاپ بنر

دستگاه چاپ بنر شما باید چند روز استراحت کند؟

دستگاه چاپ بنر
Rate this post

دستگاه چاپ بنر

دستگاه چاپ بنر شما باید چند روز استراحت کند و چه مقدار نیاز به ریکاوری دارد… این جمله شاید یکی از جملات رایج و سوالات مهمی در این حوزه باشد که می تواند به صاحب دستگاه چاپ بنر و کارفرمای یک مجموعه چاپ و تبلیغات گفته شود.

البته تقریبا تمامی صاحبان صنایع و مشاغل فنی، با چنین مواردی مواجه بوده و هستند. اما با این حال، هر بار توقف دستگاه و به اصطلاح خواب دستگاه در یک کارگاه یا دفتر فنی، نوعی خسارت سخت است که به سختی می توان آن را جبران نمود.

به همین دلیل، یکی از مهم ترین نکات و مواردی که قبل از خرید دستگاه بنر باید به آن توجه کرد ،مراقبت های دستگاه چاپ بنر، میزان اهمیت نظافت، بازدید و سرویس های روزانه و یا منظم هفتگی و همچنین تعمیرات جزئی دوره ای است.

در نگاه اول ممکن است این زمان که صرف سرویس و بازدید و نظافت دستگاه بنر می شود، اتلاف وقت و هزینه به حساب آید، اما بدون شک در بلند مدت منجر به سود و راندمان مطلوب خواهد شد.

دستگاه چاپ بنر

در حقیقت رسیدگی منظم به نظافت و بازدید دستگاه بنر ، می تواند سه مزیت برای کارفرما داشته باشد:

  • اولین مزیت، کاهش تعداد توقف های دستگاه برای تعمیرات طولانی تر و در نتیجه کاهش هزینه ها و خساراتی است که این توقف های تعمیراتی به همراه دارند.
  • دومین مورد، طولانی شدن عمر مفید دستگاه و بازدهی بلند مدت آن در مقایسه با دستگاه هایی است که مدام در معرض تعمیرات جزئی و کلی قرار میگیرند.

سومین مورد، صرفه جویی و به عبارت دیگر، حذف هزینه های اضافی برای تعمیرات طولانی و یا تعویض قطعات است. زمانی که به نظافت ها و بازدید های کوچک و روزانه یا هفتگی دستگاه بنر توجهی نشود، علاوه بر کثیف شدن و جرم گرفتن دستگاه ها، امکان گسترش خرابی های جزئی و کوچک افزایش می یابد. این آلودگی ها و خرابی های جزئی، در مدت زمان نسبتا طولانی می تواند منجر به خرابی شدید و ایجاد خسارت سنگین برای کارفرما شود.

سرویس دستگاه چاپ بنر

بخشی از این دقت و اهمیت به نظافت و سرویس های دوره ای کوچک، می بایست توسط اپراتور یا به اصطلاح کاربر دستگاه رعایت شود و به عبارت بهتر، بستگی به دقت و حساسیت اپراتور دارد.

اما علاوه بر اپراتور، کارفرما و صاحب کارگاه یا دفتر چاپ و تبلیغاتی که یک یا چند دستگاه بنر را خریداری کرده و مورد استفاده قرار داده است، می بایست اپراتورها را ملزم کند تا به این رسیدگی های کوچک و ظاهرا کم اهمیت توجه ویژه داشته باشند.

یکی دیگر از مواردی که البته پیش از خرید دستگاه بنر می تواند احتمال وقوع خسارت ها و یا نیاز به تعمیرات و مشکلات حاد را کاهش دهد، اهمیت به کیفیت و نوع قطعات و تجهیزات تشکیل دهنده ی دستگاه چاپ بنر در هنگام خرید است.

بد نیست اگر کارفرما وقت و انرژی قابل توجهی را صرف تحقیق و بررسی و به عبارت بهتر پژوهش در مورد انواع تجهیزات و قطعات تشکیل دهنده ی دستگاه بنر کند و البته در این میان، از مشورت و نظر مشاورین و صاحب نظران مستقل و مجرب نیز استفاده نماید. همچنین یکی دیگر از روش های پی بردن به نوع و کیفیت قطعات، پرس و جو از سایر افرادی است که قبلا نمونه و یا مدل های مشابه دستگاه مورد نظر وی را خریداری کرده اند و حداقل شش ماه تا یکسال با آن مشغول به کار بوده اند.

در واقع، یکی از بهترین راه های کسب آگاهی و اطمینان پیش از خرید دستگاه، همین بازدید از موارد مشابه و پرسش از مشتریان و کاربران دیگر است.

بهتر است این پرس و جو و کسب آگاهی، نه صرفا از راه دور و یا بصورت گفتگو، که بصورت میدانی و ضمن بازدید از دستگاه های حین کار انجام گیرد.

در مجموع هر مقدار که کارفرما نسبت به دستگاه چاپ بنر دانش و آگاهی کسب کند، هم می تواند برای خرید و کار با آن دستگاه از توانایی و درک بهتری برخوردار شود، و هم کنترل بهتر و مدیریت دقیق تری بر عملکرد اپراتورهای مستقیم دستگاه را داشته باشد.

یکی دیگر از موارد قابل توجه پیش از خرید دستگاه چاپ بنر ، اهمیت خدمات پس از فروش در خرید دستگاه بنر و میزان ارتباط فروشنده ی دستگاه با مشتری است. به عبارت بهتر، شاید قطعات و تجهیزات یک دستگاه بنر به ویژه مهمترین قطعه و تجهیز یعنی هد دستگاه و متعلقات آن، ساخت برندی معروف و مطرح و از کیفیت و استقبال بالایی در سطح ملی و بین المللی برخوردار باشند، اما خدمات پس از فروش و شرایط ویژه تعمیر یا تعویض آن در ایران موجود نبوده یا چندان فراگیر نباشد.

لذا در صورت خرید دستگاه چاپ بنر با چنین قطعه و تجهیز پیشرفته ای، متاسفانه در صورت خرابی و نیاز به تعویض، امکان رسیدگی فوری وجود نداشته و کارفرما با همان جمله ی تلخ مواجه خواهد شد. چرا که لازم است قطعه از دستگاه جدا شده و به نمایندگی منتقل، تعمیر یا تعویض گردد و این اتفاق به معنی چند روز خواب و توقف دستگاه بنر خواهد بود.

در نتیجه علاوه بر کیفیت، امکان رسیدگی به مشکل آن در کوتاه ترین زمان توسط نزدیک ترین نمایندگی از طرف شرکت فروشنده، نکته ی مهم دیگر است.

موارد بالا در موارد اصلی سیمای شهر بوده و همچنین موارد پشتیبانی از قسمت های اصلی این موارد به حساب می آید زیرا دستگاه های چاپ بنر در این خصوص بسیار مورد توجه قرار دارند و میتوانیم بیان کنیم این موارد از جمله موارد اصلی در خصوص موارد پشتیبانی دستگاه های چاپ بنر می باشد .

متریال دستگاه چاپ بنر در این زمینه از خدمات منجر به بهبود سیستم های پشتیبانی و همچنین تامین قطعات حرفه ای در این زمینه می باشد .

از موارد یاد شده در بالا باید بیان کنیم خدمات پشتیباینی محصولات و قطعات و همچنین واردات همه ی قطعات در تامین متریال های پشتیبانی حرفه ای از دیگر خدمات اصلی سایت سیمای شهر بوده در همین زیمنه از شما دعوت به عمل می آوریم از موارد معرفی دستگاه های در بالا برسی به عمل آمورید و یا در فرم تماس با ما در این زمینه سوالات خود را مطرح کنید .

شرکت سیمای شهر با دارابودن بیش از پانصد مشتری در زمینه ی دستگاه چاپ بنر به صورت حرفه ای در این زمینه با بیش از بیست سال سابقه فعالیت دارد پشتیباینی موارد یاد شده از همه ی موارد فروش بسیار مهم تر و قابل تامل تر است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *