[vc_row height=”large” color_scheme=”alternate” us_bg_image=”5318″ us_bg_parallax=”vertical” us_bg_overlay_color=”rgba(255,255,255,0.6)”][vc_column width=”1/4″][us_iconbox icon=”fa-puzzle-piece” size=”48px” title=”جوهر اکوسالونت ” link=”url:http%3A%2F%2Fsuncolorink.com%2F%25D8%25AC%25D9%2588%25D9%2587%25D8%25B1-%25D8%25A7%25DA%25A9%25D9%2588%25D8%25B3%25D8%25A7%25D9%2584%25D9%2588%25D9%2586%25D8%25AA%2F||target:%20_blank|”]خرید جوهر اکوسالونت در مجتمع چاپ سیمای شهر با بهترین کیفیت و مشاوره رایگان در هنگام خرید[/us_iconbox][/vc_column][vc_column width=”1/4″][us_iconbox icon=”fa-cogs” size=”48px” title=”جوهر دستگاه بنر” link=”url:http%3A%2F%2Fsuncolorink.com%2F%25D8%25AC%25D9%2588%25D9%2587%25D8%25B1-%25D8%25AF%25D8%25B3%25D8%25AA%25DA%25AF%25D8%25A7%25D9%2587-%25DA%2586%25D8%25A7%25D9%25BE-%25D8%25A8%25D9%2586%25D8%25B1%2F||target:%20_blank|”]خرید جوهر دستگاه بنر در مجتمع چاپ سیمای شهر با بهترین کیفیت و مشاوره رایگان در هنگام خرید[/us_iconbox][/vc_column][vc_column width=”1/4″][us_iconbox icon=”fa-lightbulb-o” size=”48px” title=”مرکب چاپ بنر” link=”url:http%3A%2F%2Fsuncolorink.com%2F%25D8%25AC%25D9%2588%25D9%2587%25D8%25B1-%25D8%25A8%25D9%2586%25D8%25B1%2F||target:%20_blank|”]خرید مرکب چاپ بنر در مجتمع چاپ سیمای شهر با بهترین کیفیت و مشاوره رایگان در هنگام خرید[/us_iconbox][/vc_column][vc_column width=”1/4″][us_iconbox icon=”fa-shield” size=”48px” title=”جوهر فول کالر ” link=”url:http%3A%2F%2Fsuncolorink.com%2Fportfolio%2F%25D8%25AC%25D9%2588%25D9%2587%25D8%25B1-%25D9%2581%25D9%2588%25D9%2584-%25DA%25A9%25D8%25A7%25D9%2584%25D8%25B1%2F||target:%20_blank|”]خرید جوهر فول کالر در مجتمع چاپ سیمای شهر با بهترین کیفیت و مشاوره رایگان در هنگام خرید
[/us_iconbox][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”large”][vc_column][vc_column_text]

دستگاه چاپ بنر

5 (100%) 5 vote[s]
نگهداری از دستگاه چاپ بنر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. حتی بهترین نوع از دستگاه چاپ بنر نیز در صورتی که رسیدگی های لازم برای نگهداری از آن صورت نپذیرد. گذشت زمان باعث دچار مشکلات زیادی خواهد شد. مشکلاتی که حتی باعث قطع شدن روند چاپ خواهد شد. یکی از نکات بسیار مهم که باید به صورت جدی مورد توجه چاپخانه داران قرار گیرد، خرید جوهر است.

خریداری جوهر و دقت در حین خرید جوهر دستگاه چاپ بنر حیاتی است .چرا که رابطه مستقیمی با نحوه عملکرد و میزان عمر دستگاه چاپ بنر و نوع مرکب مصرفی وجود خواهد داشت. همچنین بسیاری مواقع مشتری فقط به قیمت جوهر دقت میکند غافل از اینکه قیمت پایین تر با توجه به کیفیت پایین تر خواهد بود در واقع همیشه جوهر های بسیار ارزان مشکلات عدیده ایی ایجاد خواهند کرد.

علاوه بر این ، جوهر بی کیفیت به دستگاه چاپ بنر آسیب وارد می کند .و باعث بروز مشکلات و خسارات و هزینه های زیاد برای دستگاه چاپ خواهد آمد.

اهمیت جوهر دستگاه بنر

مهمترین عامل در کارکرد راحت و بدون ایراد دستگاه بنر جوهر مصرفی آن میباشد. بهترین راهکار برای داشتن چاپ عالی و بدون مشکل استفاده از جوهر های با کیفیت و بدون ایراد و دارای عمر مفیربالا خواهد بوددر واقع توصیه همیشگی سیمای شهر این است که با خرید جوهر ارزان تر ، دستگاه خود را دچار مشکل نکنید.

این نوع جوهر ها باعث خرابی و گرفتگی هد شده و کل سیستم دستگاه بنر را به هم می ریزد.

راه حل، خرید از شرکت های معتبر و برندهای معروف ارائه دهنده جوهر در ایران است. با این کار از شرکتی خرید کرده اید که پاسخگوی مشکلات به وجود آمده خواهد بود و دارای سرویس و خدمات برای محصولات خود باشد.مجتمع سیمای شهر با داشتن سابقه ۱۵ ساله و یکی از قدیمی ترین مراکز عرضه و فروش جوهر دستگاه چاپ بنر در ایران میباشد.[/vc_column_text][vc_empty_space height=”20px”][vc_column_text]

جوهر دستگاه بنر

جوهر دستگاه چاپ بنر

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]

انواع جوهر دستگاه چاپ بنر شامل موارد زیر است :

جوهر هد کونیکا

جوهر هد سیکو ژاپن

جوهر اکوسالونت برای هد های اپسون DX4 , DX5 , DX7 , DX8

جوهر مخصوص هد اسپکترا پولاریس

جوهر برای هدهای یووی اپسون و ریکو ژاپن

جوهر مخصوص هدهای زار انگلستان

برای خرید جوهر با کیفیت دستگاه بنر

میتوانید به صورت تلفنی با کارشناسان سیمای شهر تماس گرفته و میزان جوهر درخواستی خود را اعلام دارید.

همچنین برای بهره مندی از مشاوره رایگان با کارشناسان سیمای شهر می توانید فرم فرم ثبت سفارش استفاده کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

دریافت لیست قیمت انواع جوهر و مرکب 

[/vc_column_text]

[vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

قیمت جوهر چاپ بنر

یک مسئله مهم در دستگاه‌های چاپ بنر، انتخاب جوهر برای آنهاست و مهمترین فاکتوری که این انتخاب را تحت تأثیر قرار می‌دهد، قیمت جوهر چاپ بنر است. مسئله تعیین قیمت و تعیین بودجه برای خرید این جوهرها بسیار مهم است و باید در جریان سرمایه گذاری اولیه در راه اندازی کارگاه یا خرید مواد اولیه به آنها توجه داشت. قیمت جوهرهای دستگاه چاپ بنر تحت تأثیر فاکتورهای مختلفی تغییر می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها مدل و نوع جوهر است که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت. در ضمن مسئله برند تولید کننده جوهر نیز در قیمت آن‌ها تأثیر گذار است و نمونه‌های موجود در بازار نیز این واقعیت را به‌خوبی نشان می‌دهند.

قیمت انواع جوهر دستگاه چاپ بنر

قبل از اینکه در مورد ارقام و اعداد قیمت هر کدام از این جوهرها صحبت کنیم، باید در مورد انواع جوهر چاپ بنر اطلاعات کافی داشته باشیم و یا حداقل بدانیم که روند تغییر قیمت آن‌ها به چه صورت است. جوهر اکوسالونت چاپ بنر، جوهر سالونت چاپ بنر، جوهر لاتکس چاپ بنر و جوهر بدون بو چاپ بنر تنها چند مدل کلی از این جوهرها هستند که هر کدام از آنها ممکن است برای یک دستگاه خاص و برای یک هد یا نازل خاص سفارشی سازی شده باشند. بنابراین یک خریدار باید بداند که جوهرهای سالونت از قیمت بالاتری برخوردارند، جوهرهای اکوسالونت از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند و این شناخت در قیمت جوهر چاپ بنر به خریداران کمک می‌کند.

جوهر چاپ بنر سان کالر

برنده‌هایی مانند ویت کالر، سان کالر، تویو و لیمای بلوپرینت  در زمینه تولید و عرضه جوهر دستگاه چاپ بنر فعالیت دارند و نمونه‌های مختلفی از محصولات آنها در بازار موجود است. هر کدام از این برندها محصولات خاص خود را دارند که به صورت جوهر اکوسالونت یا سالونت به فروش می‌رسد. جوهر چاپ بنر متعددی نیز در بازار ایران فعالیت خوبی دارند و محصولات آن برای دستگاه‌های مختلف تدارک دیده شده‌اند.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

جوهر اکوسالونت سان کالر

جوهر اکوسالونت سان کالر جوهر بدون بو و با کیفیت بسیار بالایی است .همانطور که مستحضر هستید و یا تجربه این کار را دارید جوهر اکوسالونت در طول عمر هد اپسون تاثیر بسیار بالایی دارد.اگر جوهر مرغوب و با کیفیتی استفاده نکنید حتما به زودی مجبور خواهید شد که هد گران قیمت خود را تعویض نمایید.  

جوهر بنر سان کالر بدون بو

جوهر سان کالر بدون بو برترین و با کیفیت ترین جوهر مجتمع سیمای شهر جوهر مخصوص سان کالر با ترکیبات گیاهی است. این جوهر ویژه و استثانایی با تکنولوژی جدید که بر گفته از مواد گیاهی میباشد مناسب ترین جوهر چاپ برای دستگاههای چاپ فلکس و بنر لطق گرفته است. جوهر سان کالر بدون بو

جوهر دستگاه بنر کونیکا

جوهر دستگاه بنر کونیکا از پرفروش ترین جوهر های مخصوص هد کونیکا ژاپن در ایران میباشد.کیفیت و دوام این جوهر در فضای باز بسیار مثال زدنی است.همچنین راحتی و عمر بالای هد از مشخصات اصلی این جوهر میباشد.  

جوهر فول کالر فیتون مخصوص انواع هد

برترین و با کیفیت ترین جوهر مخصوص هد سیکو جوهر دستگاه بنر فیتون میباشد که توانسته است با تکیه بر کیفیت بی نظیر خود دارندگان دستگاههای سیکو و کونیکا و دستگاههای زار را راضی نماید.

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”large” us_bg_image=”5367″ us_bg_parallax=”vertical” us_bg_overlay_color=”rgba(0,0,0,0.6)”][vc_column][vc_column_text]

تماس از طریق ۶-۳۵۳۱۶۲۵۱-۰۳۱ یا ایمیل ما info@simayeshahr.com

برای کسب اطلاعات بیشتر راجب محصولات مختلف جوهر دستگاه بنر و یا استفاده از مشاوره های رایگان و تخصصی کارشناسان شرکت سیمای شهر با ما در تماس باشید .

[/vc_column_text][us_btn text=”تماس با ما” link=”url:http%3A%2F%2Fsuncolorink.com%2Fpages%2Fcontact%2F|||” style=”outlined” color=”white” align=”center” icon=”fa-envelope” iconpos=”right”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

خرید جوهر دستگاه بنر

فرایند خرید جوهر دستگاه بنر را می‌توان یک پروژه مشترک بین فروشنده و خریدار آنها معرفی کرد که به طور مستقیم بر عملکرد دستگاه و کیفیت نهایی چاپ و تأثیر گذار است. وقتی که ما به عنوان یک خریدار به شرکت فروشنده مراجعه می‌کنیم، اطلاعاتی در مورد مشخصات دستگاه چاپ بنر و جوهر استفاده شده در مراحل قبلی برای آن به فروشنده ارائه می‌دهیم. از طرفی می دانیم که کدوم جوهر با چه ویژگی برای دستگاه ما مناسب است. فروشنده نیز با توجه به سابقه خود و همچنین دسترسی به جوهرهای مختلف از شرکت‌های مختلف، پیشنهادهایی در زمینه خرید جوهر دستگاه بنر ارائه می‌دهد که ما می‌توانیم در نهایت یکی از آنها را انتخاب کنید.

هنگام خرید جوهر دستگاه چاپ بنر چه مواردی مهم هستند؟

اولین موردی که در فرایند خرید جوهر دستگاه بنر اهمیت دارد، بحث تناسب بین جوهر خریداری شده و دستگاه چاپ است. به عنوان مثال، ما نمی‌توانیم از یک جوهر سالونت برای دستگاه اکوسالونت استفاده کنیم یا بالعکس. هر کدام از این جوهرها دارای مشخصات مختص به خود است و حتی برخی از آنها نیاز به مراحل اضافی در فرایند چاپ دارند. مثلاً، چاپ با جوهر اکوسالونت به مدت زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارد و اگر بخواهیم بنر مورد نظر را در هوای آزاد و در فضای بیرون استفاده کنیم، لازم است که یک لایه لمینت و یک لایه پوشش به آن اضافه شود تا مدت زمان بیشتری عمر کند.

در کنار تناسب بین جوهر و دستگاه چاپ، مسئله انتخاب برند و مدل جوهر دستگاه بنر نیز اهمیت دارد. مثلاً یک شرکت تحت عنوان نوتا (NOTA) محصولاتی مانند مرکب سیکو ۵۱۰، جوهر چاپ بنر هد کونیکا ۵۱۲ و جوهر هد زار ۱۲۸ و ۳۸۲ ارائه می‌دهد که همه آنها خرگوش نشان و تولیدی شرکت نوتا هستند. حال می‌توانیم به این فهرست، مواردی مانند جوهر اکوسالونت سان کالر یا جوهر سالونت فول کالر را نیز اضافه کنیم. با قرار گرفتن فهرست کامل این جوهرها، عملاً فرایند خرید جوهر دستگاه چاپ بنر به یک پروژه سخت تبدیل می‌شود و نیاز داریم که کاتالوگ دستگاه را مطالعه و از مشورت فروشندگان بهره ببریم.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]